Maak je gebruik van de software van AFAS, de U-turn, Mendix en Power BI en wil je hier het optimale uit halen? Mis je de kennis en expertise in huis om dit te realiseren? Dan is een SLA (Service Level Agreement) iets voor jou! Op
abonnementbasis ondersteunt het KWEEKERS Service Team jouw organisatie bij het onderhoud en beheer van de software, applicaties en dashboards. Je kunt kiezen voor het pakket dat het beste bij jouw organisatie past. Zo weet je zeker dat je up to date blijft en het maximale eruit haalt!
Binnen KWEEKERS Zorgeloos hebben we het meest complete en verzorgende pakket voor jouw organisatie samengesteld. Met dit pakket van diensten gaan we niet alleen voor jou, maar ook mét jou aan de slag. Zo maken we samen van jouw organisatie een zorgeloze organisatie!
Heb je vragen? Je hebt 24/7 toegang tot ons online klantportaal om vragen in te sturen. Ook buiten kantoortijden kun je die dus bij ons neerleggen. Onze ervaren Service Consultants behandelen jouw klantvragen zo snel mogelijk. Zij helpen je graag!
Om jou nóg beter van dienst te zijn krijg je bij KWEEKERS Zorgeloos een vast aanspreekpunt: de Klant Succesmanager. Deze heeft oog voor jouw veranderende behoeftes en focust zich op jouw ervaring met onze dienstverlening op basis van een trendanalyse. Wil je specifieke onderdelen aandacht geven? Dan stelt de Klant Succesmanager samen met jou op basis van jouw behoefte een plan op!
Iedereen uit jouw organisatie kan toegang krijgen tot het online Klantportaal. Om de regie te houden kan een klantportaalbeheerder worden aangesteld. Dit is een medewerker uit jouw organisatie die:
De Toegangstovenaar is ontwikkeld als portaal waar onze service consultants aanvragen kunnen doen om tijdelijk toegang te krijgen tot klantomgevingen voor het afhandelen van de klantvraag. Deze verzoeken keuren onze Service Consultants onderling op basis van het 4-ogen principe goed. De aanvrager wordt daarna automatisch als gebruiker in de klantomgeving aangemaakt. Wanneer de tijd van de aanvraag verstreken is, dan wordt de toegang automatisch ingetrokken.
Change Management levert bij complexere vraagstukken die niet binnen 60 minuten afgehandeld kunnen worden, een snelle oplossing waarmee jouw organisatie ook echt verder kan. De voordelen van Change Management zijn onder andere:
AFAS heeft per jaar een roadmap opgesteld met geplande releases van Profit. Onze Service Consultants zijn op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Door middel van video’s waarin je uitleg krijgt over nieuwe en verbeterde functionaliteiten, zorgen we dat ook jíj op de hoogte bent. Je bekijkt de video’s on demand. Wanneer het voor jou het beste uitkomt!
Als KWEEKERS Zorgeloos klant krijg je bovendien 2 uur gratis online releaseondersteuning. De ondersteuning stemt de Service Consultant af op basis van jouw wensen.
Heb je behoefte aan extra ondersteuning of inspiratie? Dan zit je goed met de WAUW factor! Tijdens een portfoliosessie verkennen we met een multi-disciplinair team de mogelijkheden binnen AFAS Profit. Samen met de Klant Succesmanager brainstormen jullie over jullie wensen en inspireren we elkaar met nieuwe ideeën. Een
portfoliosessie levert je eye-openers op en helpt draagvlak te creëren binnen jouw organisatie!
Met KWEEKERS Zorgeloos heb je 2x per jaar recht op een Vitaliteitscheck op een product/onderdeel naar keuze. Deze plan je zelf in. Tijdens deze dag doorloop je samen met een Senior Service Consultant de Vitaliteitscheck en wordt er dezelfde dag nog een plan uitgewerkt. Het proces in een notendop:
De uitkomst van de Vitaliteitscheck is een adviesplan. Dit plan omvat een advies over hoe jouw omgeving geoptimaliseerd kan worden,
Vanaf € 175 per maand kun je al rekenen op basis ondersteuning. Sluit je KWEEKERS Zorgeloos af, dan ga je voor het meest complete pakket. Vind hiernaast het overzicht en bepaal zelf hoe ver jij jouw organisatie wilt laten ontzorgen.
Gebruik je alleen de U-Turn, dan ontvang je basisondersteuning tegen het starttarief van €175 per maand. Hiermee heb je 24/7 toegang tot het online klantportaal en handelen we je klantvragen tegen het basistarief klantvragen af.
Klantvragen | € 137,50 |
Heb je een SLA Basis, dan betaal je het basistarief voor het afhandelen van klantvragen. Stuur je als KWEEKERS Zorgeloos klant meer vragen in dan gebruikelijk volgens het Fair Use principe, dan geldt voor elke extra vraag het basistarief.
Noodgeval | € 275 |
Het kan voorkomen dat er een situatie ontstaat tijdens het beheer van jouw softwareomgeving of applicatie. Een verstoring waarbij de noodzaak groot is dat die snel opgelost wordt. Anders loop je het risico dat de operatie te lang verstoord raakt. Dit willen we voorkomen. Maak dan gebruik van van KWEEKERS Noodgeval. Met KWEEKERS Noodgeval is het mogelijk om van jouw klantvraag een noodgeval te maken. Wij geven binnen 60 minuten een (telefonische) reactie vanuit Team Service. Een oplossing kunnen we niet garanderen. Dit komt door de complexiteit en afhankelijkheden van de vraag. Wél garanderen we een inspanningsbelofte. We streven daarbij naar een oplossingstijd van één werkdag en met inachtneming van de KWEEKERS kantoortijden.
Kies je voor Zorgeloos, dan geniet je ook nog eens extra van korting op de
standaardtarieven consultancy!
Consultancy | € 1.100 |
Senior Consultancy | € 1.200 |
Business Consultancy | € 1.300 |
Projectleiding | € 1.340 |
Consultancy | € 1.038 |
Senior Consultancy | € 1.100 |
Business Consultancy | € 1.150 |
Projectleiding | € 1.272 |
Kies je voor Zorgeloos, dan geniet je ook nog eens extra van 50% korting op
onze standaardproducten. Hieronder het overzicht:
Koppeling Ons® HRM | |
Koppeling Ons® Debiteuren | |
Koppeling Ons® Financieel | |
Power BI template Winst & Verlies | |
| Power BI template Sociaal |
| Power BI template Urenrapportage |
| Power BI template Planningsdashboard |
Klik dan op onderstaande knop of neem dan contact op met Joris of Sander!
Klant Succesmanager (profit)
+ 31 6 53 16 93 18
j.samson@kweekers.nl
Klant Succesmanager (non-profit)
+ 31 6 21 45 49 71
s.ruedisueli@kweekers.nl
Deze website is gemaakt in AFAS OutSite