Het onderhouden van jouw omgeving vraagt tijd en aandacht. Loop je tegen iets aan of kom je ergens niet uit? Geen zorgen!
Je hebt 24/7 toegang tot het online portaal, dus ook buiten kantoortijden! Op deze klantportaal krijg je inzicht in jouw gegevens, lopende projecten en plan je een consultant. Bovendien stuur je hier gemakkelijk jouw klantvragen en wensen in. Onze ervaren Service Consultants pakken de eerstvolgende werkdag jouw vraag op. Het klantportaal van KWEEKERS kan beschikbaar gesteld worden voor iedereen in de organisatie. Zo kom je gemakkelijk in contact en blijft geen vraag onbeantwoord! Lees hier meer over de SLA voorwaarden.
Om jou nóg beter van dienst te zijn introduceren wij de Service Manager. Deze heeft oog voor jouw veranderende behoeftes en focust zich op jouw ervaring met onze dienstverlening op basis van een trendanalyse. Wil je specifieke onderdelen aandacht geven? Dan stelt de Service Manager samen met jou op basis van jouw behoefte een plan op en geeft je advies. Wil je hier meer over weten? Vul het contactformulier in en we nemen contact met je op!
De toegangstovenaar is een oplossing om de consultants van team Service, voor een bepaalde periode, op een veilige manier geautomatiseerd toegang te geven tot jouw omgeving. De geautomatiseerde toegang is alleen mogelijk voor het behandelen van lopende klantvragen of changes. De applicatie is bedoeld om efficiënter klantvragen te kunnen behandelen en het aantal actieve KWEEKERS-medewerkers in jouw omgeving te beperken.
Of je nu opzoek bent naar informatie, oplossingen of mooie verhalen.
Laat je inspireren en ontdek wat er allemaal mogelijk is.
Ligt jouw hart bij het leveren van service en het optimaliseren van de klantervaring? Dan is een rol als Service Consultant of Service Manager bij KWEEKERS misschien wel wat voor jou! Bekijk de vacatures op werkenbij.kweekers.nl
Deze website is gemaakt in AFAS OutSite